مولتی کالر

مولتی کالر – نقاشی ساختمان و منازل با رنگ مولتی کالر

نقاشی مولتی کالر

مولتی کالر رنگی است که پس از اجرا چندین رنگ به صورت مجزا در در آن دیده می شود

مجموعه‌ای از ویژگی‌های بارز این رنگ محبوب بدین شرح می‌باشد

خاصیت انتی استاتیک: مقاومت بالا در برابر جذب ذرات معلق در هوا که در نتیجه هزینه تمیز کاری و نگهداری را تقلیل داده و بهداشتی می‌باشد. مولتی کالر ذرات معلق هوا و دودها را به خود جذب نمی‌کند و مخصوصا برای محیطهای که پر ترافیک و یا پر رفت و آمد هستند بسیار مناسب می‌باشند. (مناطق مرکزی، راه پله ها و…).

شستشوی آسان: با آب و انواع شوینده ها براحتی قابل شستشو می‌باشد.مقاومت عالی در برابر رطوبت و شتشو

ترمیم: در صورت اسیب دیدگی به سادگی با حداقل مواد و به بهترین وجه ممکن قابل ترمیم است. (درهر ابعاد مانند سطح اولیه و هماهنگ با سطوح مجاور).

بدون نیاز به حلال: از آنجائیکه رنگهای مولتی کالر برخلاف رنگهای موجود در بازار جهت اجرا نیاز به هیچگونه حلالی ندارند، لذا در محیط ایجاد بوی نامطبوع نمی‌کند و به همین دلیل در مکانهایی که امکان تخلیه کامل و طولانی مدت انها وجود ندارد، نظیر منازل مسکونی، مراکز درمانی، مراکز اموزشی، هتلها و… براحتی قابل اجرا می‌باشد.

بدون پوسته شدن، رنگ پریدگی و زرد شدن: رنگهای مولتی کالر با ایجاد سطحی با دوام و استثنائی درمقابل رنگ پریدگی، زرد شدن، پوسته شدن، خراشیدگی و از بین رفتن لایه رنگ روی سطح بسیار مقاوم است.

تنوع و گستردگی در طرح و رنگ: با توجه به فرمولاسیون خاص امکان ساخت رنگهای متنوع و منطبق با هر سلیقه برای ایجاد سطوحی زیبا و چشم نواز را فراهم می‌ کند.

ضد شوره، خزه و رطوبت: این رنگها خاصیت ضد آب داشته که در نتیجه باعث عدم موردی همچون شوره و… می‌باشد.

فوق العاده تزئینی: طرحهای متنوع در رنگهای مختلف، بافت ویژه رنگ، مات و کم جلا بودن رنگ، مشکلاتی از قبیل موج و خرابی سطح زیر کار را در خود محو می‌ کند.

ضخامت کم: بافت زمینه دانه های رنگی بر روی فیلم کمتر از یک میلمتر.

قابل اجرا بر روی تمامی‌سطوح: رنگهای مولتی کالر دکوراتیو بوده و یک لایه فیلم بر روی سطوح ایجاد می‌نماید و بسیار مناسب برای سطوح (گچ.سیمان، بتون، آهن، چوب، رنگ، سنگ، کاشی، پلاستیک، رنگ روغن، کنتیکس و….) می‌باشد.

سرعت بالا در اجرا: به علت وجود تکنولوژی بالا در ساخت دستگاهای اجرای این رنگ سرعت قابل توجهی در اجرای آن بر روی سطوح آماده وجود دارد و امکان پوشش دهی بر روی سطوحی که دور از دسترس می‌باشد ایجاد شده است. (مثال: لوله ها، رادیاتورها و… ).

چسبندگی بالا: قدرت چسبندگی بالا بر روی سطوح اجرایی دارد.

آنتی گرافیتی: مقاومت عالی در برابر رنگ بری اشعه ماورای بنفش و امکان جابجایی وسایل نصب شده بدون تغییر رنگ محسوس با سطوح مجاور.

ضربه پذیر و مقاوم در برابر تغییر حجم سطوح یا قالبها: به علت کشش سطحی بالا در مقابل تغییر حجم سطح زیرین و ترکهای مویی مقاومت می‌نماید.

آنتی باکتریال: به علت مواد تشکیل دهنده این رنگ زمینه مناسب برای رشد باکتریها، میکروبها، قارچها، کپکها، جلبگها، خزه ها و… فراهم نمی‌ باشد.(در داخل گالن).

کم بو یا بی بو: پس از اجرا، بعد از مدت کوتاهی بوی در محیط باقی نمی‌ماند.

در مدت کوتاهی خشک می‌شود: بر روی سطوح گچی و سیمانی در کمتر از یک ساعت و پس از گذشت سه روز کاملا خشک می‌شود و پس از آن قابل شستشو است.

کاربرد مولتی کالر در کجاست؟

مولتی کالر یک رنگ شیک و اسپرت می‌باشد که در فضاهای داخل ساختمان مانند دفاتر کار، محیط‌های فروشگاهی، راه پله‌ها، اتاق‌های خواب و یا حتی سایر محیط‌های منزل به کار می‌رود. بافت‌های سلولی بسیار ریز این رنگ که با انتخاب مشتری در رنگ‌های متنوعی خودنمایی می‌کند فضای تک و خاصی به محیط مورد نظر شما می‌بخشد و چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *